lørdag den 4. juli 2009

Vestjysk 2-dages

Jeg var lige et smut til Vestjysk 2-dages i sidste weekend. Jeg var temmelig sølle både til at løbe og finde vej i ukendt terræn, men det skal da ikke forhindre mig i at lægge kortene her på nettet. Førstedagen løb vi i Stråsø plantage Øst, der var noget overlap med kortet vi løb på i påsken, men det opdagede jeg nu først da jeg kom hjem.
Et enkelt billede tog jeg på vandrerhjemmet i Holstebro hvor vi overnattede. De havde tydeligvis gjort et eller andet med morgenmaden, men det var ikke helt til at gennemskue hvad det var!!

Næste dag løb vi i Urfuglereservatet (Stråsø Plantage Vest), det er et meget spændende og unikt terræn, men selvom kortet er nytegnet, trænger det til at der er en korttegner der rigtig kæler for det. Clive Allen har tegnet alle kortene herude, og det bærer lidt præg af at han ikke har haft tid nok. Jeg løb teknisk ok, indtil de 3 sidste poster hvor jeg var ved at gå varmekold (30 grader i skyggen), så der fik jeg lige lagt 3x1½ min, men hva faen, jeg vandt da en drikkedunk!

Tore





Ingen kommentarer: