lørdag den 18. april 2009

Fejlklip WTF....

Påskeløbene foregik i år i Stråsø og Husby klitplantage. Supertur m. Troels, Lærke og Ulrik, sommer og sol og vilde terræner - sådan!

Jeg løb H21 AMester og dystede mod Andreas Olesen om hvem der skulle have lov at løbe 3 turen på Tiomila i den følgende weekend (taberen var henvist til at løbe 5-turen)

1 etape var mellemdistance og løb jeg et nogenlunde kontrolleret løb i Stråsø. Bommede måske et par minutter men ikke noget katastrofalt, det burde være rigeligt til at banke Andreas med et minut eller 2. Helskindet i mål, hen til Andreas for at høre hvor mange minutter jeg havde slået ham med... Han havde slået mig med 30 sekunder WTF!

2 etape - klassisk distance. Nu skulle Andreas dælme ha' en over nakken. Fuld møffe og fuld kontrol. Det skulle vise sig at være 9.5 temmelig hårde kilometer, med en stor del krat, lidt mere krat og til sidst grønne mure af fyr... Bortset fra den store modstand i terrænet og svær orientering, løb jeg et rigtig godt løb, bommede kun 1-2 min på en dag hvor gennemsnitsbomtiden lå et sted mellem 10 og 20 min! Denne gang fik jeg Andreas med 10 min - Sådan! En time efter tjekkede jeg resultatlisten FEJLKLIP - WTF... jep den var god nok, mit første fejlklip nogensinde... På post 18 havde jeg lavet en 20 meters parallelfejl og klippet en post i en slugt i stedet for min lavning som lå 30 meter derfra. Der var iøvrigt 4 poster i lavninger og slugt med kun 30 m imellem i området som var temmelig u-overskueligt...

Man ligger som man har redt, og jeg fik lov at starte på sidste etape allersidst sammen med Hr og Fru Hoboe...wtf

Troels og Ulrik sluttede som 9 og 11 i eliteklassen, jeg som en flot nummer sjok, men bortset fra det var det dælme en fin tur :)

1 kommentar:

Aasøe sagde ...

grønt grønt.. og grønt! Fedt indlæg Tore, sjovt med lidt historier.