fredag den 1. maj 2009

DM sprint igen :)

Så kommer kortet fra DM sprint selvfølgelig også på bloggen. Ulrik, Peter og jeg deltog alle i konkurrencen, men Ulrik fik bommet lidt, Peter fik løbet til et par forkerte poster og jeg selv var temmelig sløj, så resultatmæssigt var det ikke så stort et DM for SET. Til gengæld var SET meget flot repræsenteret på arrangørsiden. Det var et meget flot DM i drenge (red. Troels, Ulrik, Plenge, Erling og Aasøe) havde fået stablet på benene, med Troels som utrættelig korttegner/banelægger/stævneleder mm. i front.

Jeg har tegnet mit vejvalg på de to langstræk på banen med rød, desuden har jeg tegnet et par andre vejvalg ind med sort, er der andre gode muligheder?

Sådan skal et DM sørme laves, prøv bar lige at se hvor glade drengene ved Hønsetårnet var!

1 kommentar:

Troels sagde ...

Herligt indlæg (Nej, ikke til skoen, Pex).

Må jeg som banelægger ikke tilføje flere vejvalg. Det formodet bedste på første langstræk går igennem porten (som det sorte vejvalg), hen til vejen knækker, så skråt mod NV over græsset, igennem en lille gul passage og så hårdt mod hegns hjørnet tæt på posten.

På det andet langstræk kan man kombinere venstre og højrevalgene ad vejen i midten (der var lukket for trafik). På venstre vejvalget kan man løbe helt op til torvet inden man drejer hen syd om stævnepladsen.