søndag den 27. september 2009

Da Plenge bød mig op

Vores sydlige stjerne havde i lørdags budt op til eksklusivt træningsløb på Nordfalster. Således manglede der hverken computere med SI i netværk tilkoblet A4 stræktider, fine baner, godt vejr og basser til postindsamlerne. Det var klasse. Sådan et arrangement blev toppet af 20 (!) deltagere.. Det er en lille sport vi dyrker :-)

Planen var at trykke hårdt på fra start og øge hele vejen.

På vej mod 1'eren blive jeg lidt usikker, kan ikke rigtig fornemme grøften for noget tæthed 1 lige foran. Over mod to'eren, løber jeg mod syd lige efter grøften, her er der sgu lidt tæt. Løb skævt for at komme over til "min" hugning, og løber derned af. Ender så helt neden ved den tværgående hugning.. fffffååååkck. Hvordan kan det passe. Op gennem grøften til posten. Over mod 3'eren, nu skal der klemmes på. Tjekker kursen, rammer grøfterne og lysning. Hov, hvad er nu det for en sti. På med dåsen. Aaaarrrgg.. ind igen. Hov der er lysningen fra før. Mere mod højre. Øv for et bom. Ca. 10 min er nu samlet gået på 3 sløje poster.

Nede ved 9'eren tager jeg den ind langs grøften...shiitt der er væltede træer og guf i bunden af grøften. Vælter rundt. Nu skal den dælme have over mod 10'eren. Tjekker kursen oppe i 3-vejs krydset og kører på og kigger på kursen. Hov, hvad er nu det for et hus... Hold nu kæft.

Resten går nogenlunde... meen 41 på 6,4km, hvor jeg hele tiden løb som død og helvede, var dog nok til sejr trods 4-6 min fjummeri.. Moralen må være, at kortet ved 2, 3 og 10 er skævt.. :-)

2 kommentarer:

Tore Linde sagde ...

Haha Troels, du er ved at være i så god form at du er begyndt at fart-bomme ;)

Aasøe sagde ...

Jeg tænkte: Der skulle den have noget morfar. Fed skov .. den har fået noget prygl der!