søndag den 20. september 2009

U16 Samling

Så var Lindefar og jeg dælme lige i Vordingborg i weekenden med U16 løberne. De er gode, men men det er vi jo også. Vi fik dog lige byttet rundt på kontrolnummer 34 og 43 ved postudsætning fredag, meeeen hvem græder over spildt mælk når katten danser på bordene, eller hvad du siger til mig?

Vi åbnede ballet med en mellemdistance i en smal, men dyb kløft, over i en typisk sydsjællandsk skov og have et par poster og så tilbage gennem kløften. Det blev lidt vel mørkt for de sidste, men sjov var det.


Lørdag formiddag var i Klinteskoven i super vejr. Vi løb noget af træningen kun med kurver og tætheder for at træne planlægning på baggrund af kurvebilledet. Bagefter packede (spiste) vi lige de 494 trin ved Store Klint.


Lørdag eftermiddag løb vi to sprinter i Vordingborg, og der blev der dælme pryglet igennem af både løbere og ansvarlige ledere.. Hvad vil du vælge på 6-7 på det første kort og på 4-5 på det andet?




















Søndag var vi på Falster i en klassisk SETTUR skov og løbe på sværtede kort. (På med dåsen ind i cirklen)

3 kommentarer:

Tore Linde sagde ...

6-7 - man undgår ikke at komme nordud op på vejen og derefter østpå til vej-T'et. Derefter enten nord eller syd om, jeg løber syd om... (det er 20 m kortere)

Aasøe sagde ...

jeg er også på syd.. men det er godt nok vildt det kun er 20 meter kortere? bombom

Det andet stræk er lidt for utydeligt til jeg vil byde ind..

Steen sagde ...

Jeg tager nord-om, over det gule område og de større asfalterede områder, nordfra ind i posten.