mandag den 22. juni 2009

Ballerup Sommer Cup i Jonstrup Vang (ny)

Yes, så blev der igen løbet BSC. Og traditionen tro skal vinderen jo stå for indlægget eller noget.

Det var sommer, så det var i orden. Banen var medium-kedelig, hvilket til dels skyldtes skoven. SET stillede op med hele 4 løbere; Steen, Troels, Ulrik og Peter. Der var ikke rigtig nogen bom fra min side, og jeg kom rundt på 41.11 på de 7,8 km. Troels fik løbet fejl bane, hvilket kan ske med det noget kryptiske baneforløb. Ulrik kom rundt på en tid omkring 43 og Steen omkring 46 !?!

Jeg har nedskrevet brudstykker fra live radio-dækningen ved Erling Tissted:

-1. Ud af stien, ind ad hugning, post.
-2. Ud af stien, ind ad grøft, post.
-3. Ud af stien, ind ad grøft post.
-4. Ud af stien, ind ad rende, post.
-5. Ud af stien, ind ad grøft, post.
-6. Ud af stien, ind til lavning, post.
-7. Ud af stien, ind ad grøft, post.
-8. Ud af stien, ind ad grøft, post.
-9. Ud af stien, ind ad bevoksningsgrænse, post.
-10. Ind over terræn, ned til sø, post.
-11. Ud af stien, ind ad grøft, post.
-12. Langs bevoksningsgrænse, post.
-13. Langs grøft, post.
-14. Ind over terræn, ned til sø, post.
-15. Ud af stien, post.
-......

Men men. Man skal ikke kimse af at komme ud og få løbet en hurtig tur i skoven.
Kan anbefales.

4 kommentarer:

Troels sagde ...

Ramt spon on, Pexer.. :-)

Kan du få kortet til at virke så man kan klikke på det??

Tilføjelse fra speakeren:
Post 24, rundt nord om mosen, forbi en masse håbløse grønne krydser og en overdrevet lysning, for første gange tjekke kontrolnummeret, 69 - joe, den var sgu god nok

Post 25. Ud på stien.. osv.

Tore Linde sagde ...

17. ud af stien, opload billed, prøv igen ;)

Steen sagde ...

Også så har jeg lige opdaget at jeg tog en samlet sejrer efter at Troels missede den første uoverskuelige sløjfe.
Mon jeg vandt et håndklæde eller et pandebånd...

Pexer sagde ...

Så virker billedet