tirsdag den 16. juni 2009

En 10'er kan man altid løbe

Som de fleste af jer har bemærket er jeg i øjeblikket udstationeret i det mørke Jylland hvor man skal op kl 6 om morgenen for at malke køerne, men hvor mors mad til gengæld altid står klar på bordet når man kommer ind igen:)

Jeg er jo blevet afskåret fra jer, mine træningspartnere, desuden har sene arbejdsdage gjort at der ikke har været så meget tid i hverdagen til at få trænet.....hva gør man så?!......gruble-gruble, men hva faen - "En 10'er kan man altid løbe" så det gjorde jeg da.

Her er så hele pointen med at skrive det her indlæg, ofte har man ikke tid eller overskud til at komme ud og træne, man gider ikke til at tage hele vejen til Søllerød for at løbe intervaller, eller køre ud til tokkekøb hegn for at finde nogle poster, der er så meget mas ved det. - i stedet er her en opfordring til alle om at få lavet deres egen lille private 10'er med start og slut fra hoveddøren. Løbeskoene på, ud på 10'eren og træningen er slut på 45 min, alt inklusive! For at det skal være en rute man lige kan springe ud på og ha det godt med, er det ikke smart at løbe den som en testrute hver gang, det bliver man træt af i længden.

Jeg har her lavet min egen 10'er. Jeg kan lige overskue den når jeg kommer hjem fra arbejde ved 17-18 tiden, så er det overstået til aftensmaden, jeg løber den så hurtigt jeg kan uden at presse mig selv. Foreløbig bedste tid er 43.02 (uden pres ;))
Lad os få lavet nogle private 10'ere, så tager vi tour de 10'er i Juli/August hvor vi besøger hinandens ruter!

Ingen kommentarer: